Ännu en favorit!

Har nu sett på Idol och nu har jag min kvinnliga och manliga favorit. Tjejen jag bara älskade var Linda Eriksson som var med idag. Hon var såå cool och sjöng lite hest vilket jag älskar! Och killen, som ni kanske kommer ihåg, är "Olle på båten". Så sjukt bra båda två och jag hoppas att de kommer att komma långt i tävlingen! Jag ska rösta om de kommer så långt!
Tryck här för att komma till Lindas audition och här för att komma till Olles.

Haha, Chima var en kille som var skön också. Vilken inlivelse han hade. Han höll på i typ fyra minuter och gal en blueslåt som han gjorde jäkligt bra, och efter var han helt slut. Här kan ni se det.
2010-09-15 @ 21:27:28 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0