Beverly Hills 90210

Nu sitter jag och tittar på Beverly Hills 90210. Jag brukar följa det och det är riktigt bra, tycker jag :)

Idag är jag riktigt trött och det känns som om jag har gått omkring i skolan som en zombie. Eller, jag har i alla fall inte orkat göra mycket och jag tror att det kommer förbli så resten av kvällen.

Jag ser fram emot morgondagen för då ska jag ha en mysig shoppingdag i Halmstad med mamsen. Jag behöver kläder och SKOR! Mina gympadojor är hål i och nästan halva sulan har lossnat, haha. 
Sen kommer Jennie, Patrik och Sixten hit på kvällen och det ska kul det också! Så det blir troligen inte så mycket bloggande imorgon. Men ska försöka hinna med att lägga ut bilder på kläderna som jag har köpt.





Dagens låt:
The show must go on - Queen
2010-09-03 @ 15:52:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0