Bowling

Nu har jag kommit hem efter en trött, intressant och rolig dag. I skolan så var vi på föreläsningen om våld och mobbing med en kille som heter Anders Bernström. Han var duktig och hade mycket att berätta så jag satt som fängslad under hela föreläsningen. En gång visade han äckliga bilder som visade hur det kunde se ut efter någon hade blivit slagen, sparkad eller utsatt av våld på något sätt. Han sjöng till och med en sång som han hade skrivit när han hade läst om en flicka som hade blivit utsatt av mobbing tills hon tog sitt liv. Det berörde mig väldigt mycket och jag fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka, haha.

Sen åkte jag, Edvin, Hannes till stan där vi mötte upp Chitra och gick till bowlinghallen. Där spelade vi en timme och det gick väl sådär. Edvin vann, sen kom Hannes, sen kom jag och sen kom Chitra. Sen var vi och åt på Burger In och sen tog vi bussen hem. Vi hade riktigt roligt! Det måste göras om! :D









Dagens låt:
Try - Asher Book (Fame)
2010-09-02 @ 21:29:41 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ska helt klart göras om, min My!

2010-09-02 @ 21:53:10
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0