???

Ibland fattar jag inte hur folk tänker! Vi var ju och lyssnade på Andres Bernström när han var här och pratade om mobbning. Det verkar som om vissa inte verkar ha lyssnat! Jag blir så arg när jag hör vad vissa säger till andra. Att man inte kan hålla sina åsikter för sig själv och ta hand om sitt eget liv istället.
Idag har jag varit extra glad, vet inte varför, men det avtog när jag fick höra vad som hade hänt och jag blev arg istället. Visst, jag kommer kanske inte kunna göra något för att hjälpa till, förutom att lyssna, men ibland är det lite skönt att bara vara arg på de som är så sjuka att de mobbar.

När jag mådde dåligt en period, verkligen jättedåligt, så hjälpte en speciell låt mig. Den gav mig en liten glimt ljus i slutet av tunneln. Därför blir denna låten dagens låt. Och den är speciellt till två av mina kompisar. Jag finns alltid för er om ni vill prata! <3

Helen Sjöholm & Anna Stadling – Som en bro över mörka vatten
2010-09-17 @ 15:54:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

<3

2010-09-17 @ 16:35:28
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Chitra

Så sant så My!

2010-09-17 @ 16:40:26
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh My, håller helt med!



<3

2010-09-17 @ 18:23:48
URL: http://linnvallerius.blogg.se/
Postat av: Ina

jag kommenterar igen!

jag är stolt över att vara din vän My, jag är så otroligt imponerad över hur godhjärtad du är.

2010-09-17 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0