I don't wan't to talk more English!

Tjosan hejsan!

Snacka om att det har varit en jobbig dag i skolan. Schemat blev ändrat så nu ska vi ha fyra Sv/Eng lektioner och en idrottslektion på måndagar! Dvs hela dagen full med svenska och engelska förutom sista. Typ ingen var seriös idag utan killarna satt och pratade och man orkade inte riktigt koncentrera sig ordentligt ALLA lektioner. Men på idrotten gick det väldigt bra, faktiskt. Vi hade friidrott och det är en av de få sakerna som jag tycker är helt okej inom idrotten. Och speciellt idag, för då slog jag alla mina gamla resultat, vilket gjorde att jag är glad resten av kvällen, typ. Ja, det behövs inte mycket för att göra mig glad, haha :D


Dagens låt:
The Pretender - Foo Fighters
2010-09-06 @ 18:59:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

Så ni har bara svenska och engelska hela måndagen? :O

2010-09-07 @ 17:43:49
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0