Idol

Tjosan!

Nu sitter jag och tittar på Idol och idag, för er som inte är uppdaterade, så är de i Luleå. Jag älskar verkligen detta programmet och börjar verkligen längta tills jag vågar mig dit och försöker mig på det. Just för att musiken är allt, hela mitt liv och jag vill verkligen testa, och se hur bra de tycker att jag är. Men jag kommer förmodligen inte söka, om jag gör det överhuvudtaget, förrän jag är 18,19. Men mycket kan hända tills dess ;)

Idag var jag och tittade på Jon när han spelade med Ginsten-laget i Slöinge och de vann med 3-2! De var duktiga och det var riktigt jämt. Inas lillebror spelar i Söinge och vi satt och pratade i regnet. Mysigt! (Förutom regnet då ;) )


Dagens låt:
Alice - Avril Lavigne (Grymt bra låt och videon är också bra. Filmen var också så sjukt bra!)
2010-09-14 @ 20:42:50 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: ina

titta, jag har till och med hittat din blogg. Och eftersom jag faktiskt nämndes vid namn på denna sida tyckte jag att jag kunde slänga iväg en komentar! det var mycket mysigt idag My, och jag tycker du och jag borde ta en tripp till staden, ta en fika och prata lite till om allt onödigt som finns att prata om. puss vännen

2010-09-14 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0