Ingen blogglust...

Nej, idag har jag ingen blogglust alls! Så jag ska fatta mig kort.
Kom hem för en stund sen från kyrkan som vi sjöng i idag. Det gick jättebra och fastän vi bara var fem stycken sp sa folk att vi lät som om vi var dubbla antalet. Det är alltid kul att höra sånt! :)

Jag och Chitra hade det mysigt igår med Alice i Underlandet, både den tecknade och den otecknade. Lite förvånad blev jag nog allt när Chitra sa att hon tyckte den tecknade var bäst för så tycker inte jag alls. Älskar den nya, oteckande. Johhny Depp är bara så grym, en av mina favoritskådespelare :P

Idag blir det till att mysa med Buddha och sen ska jag med mamma och pappa till Vessigeskolan då de ska rösta. Och ikväll blir det innebandy, riktigt skönt att det har börjat igen! Så får jag röra lite på mig! ;)


Ingen dagens låt. Pallar inte...
2010-09-19 @ 13:00:53 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0