Kallt!

Snacka om att jag har frysit idag! I klassrummen så var det svinkallt och killarna öppnade fänsterna på vid gavel för att de tyckte det var jättevarmt. Då blev vi tjejer sura för att vi höll på att frysa ihjäl och då började den vanliga diskussionen. Haha, vi är alltid oense när det gäller om att ha uppe fönstrena eller inte. Och sen trodde jag det skulle bli lite varmare idag så jag tog bara på mig en tunika så jag kanske får skylla mig själv lite ;)

Snart ska jag och mamma ska till Gekås, känns som om jag inte har varit där på jättelänge, och jag behöver en ny vinterjacka. Är ute efter en kappa och Jennie sa att där fanns ganska många kappor. Sen kanske man kan tigga till sig ett par nya svarta tights av mamma, har inga pengar kvar och jag märkte idag att mina som jag har nu är det ett apr hål i, hehe. Dags för nya då, va? ;)

Sen har jag bestämt mig för att sätta mig och titta på Percy Jackson när jag kommer hem. Måste se de filmerna nu och är sugen på att se just den ikväll.


Dagens låt:
When I look at you - Miley Cyrus
2010-09-27 @ 17:15:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Finfin blogg! :D Kolla in min twilight blogg, www.twilightnews.webblogg.se :)

2010-09-28 @ 08:03:01
URL: http://twilightnews.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0