Kräftor

Hej!
Nu har kusin Julle och hans föräldrar precis åkt hem efter att ha firat Jon. De kunde inte komma på hans födelsedag så de kom idag istället. Vi fikade gott och sen satte jag, Jon och Julle oss och spelade Trivial Persuit Disney. Det var riktigt kul och gissa vem som vann! Hihi, me! Det gjorde inte en speciell Julle särskilt glad, han envisades med att jag fuskade, men inte jag inte. :) Så det var väldigt kul att få träffa de igen! :D

Nu, om typ tio minuter, ska vi åka till mormor och morfar på kräftskiva med Jennie och Patrik, och Sixten. Vi ska leka lekar och äta kräftor såklart, ska nog ta någon - är inte så förtjust i det, och såklart ska jag kela med Sixten! :P

Nu får jag ta och sluta för vi ska åka alldeles strax och jag måste fixa mig det sista. Men först, dagens låt.


Dagens låt:
Numb - Linkin Park
2010-09-11 @ 16:49:04 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0