Latigt!

Tjo!

Idag har varit en ganska slapp dag. Vid elva var jag och mamma hos Jennie, Patrik och Sixten där vi var i en timme. Sen låg jag och tittade färdigt på Bortspolad som jag inte såg färdigt igår. Den e riktigt kul, den filmen  :)
Sen kom Chitra vid halv fyra och vi övade på låtar som vi ska ha till en sak. Jag säger inte vad, säger det när det är färdigt om vi kan göra det. Sen har vi också bestämt oss för vad vi ska göra till vårat bord till julmarknaden. Vi ska sälja godis och ett par olika sorters småkakor. Det ska bli kul att baka och ännu roligare att göra det med Chitra :D
Sen blev det innebandy nu på kvällen och nu ska jag lägga mig och se färdigt på filmen the Clique som jag och Chitra började se inna. En film om fjortiga, bitchiga tjejer. "Ledaren i gänget" får en ny granne, som inte har något hum om det senaste modet, och blir deras nya mobboffer. Den är rolig och helt sjuk!



Dagens låt:
Everybody (Backstreet's back) - Backstreet Boys (På Dansfeber igår var det några som dansade till denna och jag fick sån lust till att titta på mitt favoritbands videos igår ;) )

2010-09-26 @ 20:09:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Hey, du My. Kan jag få låna filmen och se färdigt? Om jag får kan du ta med den till skolan i morgon ;)

2010-09-26 @ 20:56:04
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0