Monsters Inc

Oj, tre inlägg idag! Det är inte ofta jag är så bloggalen så jag skriver tre inlägg på en dag! :)

Nu ska jag faktiskt ta och sätta mig och titta på en favoritfilm från när man var yngre. Monsters Inc! En rolig film som jag aldrig har tröttnat på att se. Den är så rolig! Älskar Bu och Sulley! Mike också för den delen ;)
Sen, hade jag tänkt, att rota fram lådan med alla våra Disney-filmer, som tyvärr är på video, och sen ska jag ha en "Disney-vecka". Har ju spelat TP Disney och då blev jag så sugen på att se alla de där gamla godingarna så det kommer nog den här veckan gå åt till, hihi :D


2010-09-12 @ 18:05:27 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0