Pasta

Har nu ätit lunch och såklart så blev det den mat som jag alltid äter när jag är ensam hemma. PASTA!! Min favoriträtt och ag brukar bara äta tagliatelle bart. Men igår och idag så "lyxade" jag till det lite, haha! Jag stekte lite skinka och garnerad med ost och ketchup. Värsta lyxmåltiden! ;)



Jag har ju som sagt varit hemma idag också men jag är faktiskt helt okej nu och är redo för skolan imorgon! Jag saknar Chitra, och Elisa och Melinda, som har varit sjuka och därmed har jag inte träffat de sen i fredags förra veckan. Så jag ska dit! Orkar inte gå hemma mer! :S


Dagens låt:
She's the one - Robbie Williams
2010-09-09 @ 13:52:36 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Bra My! Antar att vi kan sova över då! : )

2010-09-09 @ 14:11:46
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0