Sjuk

Idag är jag sjuk så jag är hemma från skolan. Jag ber även om ursäkt för den låga uppdateringen men jag har inte haft lusten eller haft något att skriva om. Men nu hade jag nu hade jag det, inte för att det är världens roligaste sak att skriva om...

Idag blir det till att ligga nerbäddad i soffan eller sängen och titta på film. Vi har nämnligen hyrt tre filmer och en av de har jag sett. Det var Änglavakt och den var riktigt bra, tycker jag. Den var sorlig och berörde mig mycket. Men, vilken film gör inte det egentligen ;)
Sen har vi även fått låna tre filmer av mammas kompis som hon har hyrt, så jag har nog tillräckligt att titta på, hehe.


Dagens låt:
Billionaire - Travie McCoy feat. Bruno Mars

2010-09-08 @ 09:01:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0