Stamp on the ground

Nu har jag kommit hem från dansen och shit vad jobbigt det var! Eller i alla fall jobbigare än vad det har vart förut. Vi har en ny lärare denna terminen och hon var jättesnäll. När vi hade strechat lite så gjorde vi massa sit ups, armhävningar och rygglyft, vilket var riktigt jobbigt. Jag har inga muskler och brukar inte träna så jag var inte van vid det, haha. Men det är väl bra att jag kommer få lite träning nu också. Dansen däremot var assvår! Den var så snabb och det var nya rörelser m.m. Så nu blir det att öva, öva, öva.

Sen i eftermiddag, vid två, ska jag ner med pappa till Brovallen och stå i kiosken. Jag gillar att göra det och när pappa skulle stå där själv, för att ingen annan kunde hjälpa till, så erbjöd jag mig att göra det. Jag brukar följa med för jag tycker det är kul att stå där och sälja och ibland kan det faktiskt vara kul att se på fotbollen också ;) Men det kommer typ inte blir något folk i detta skitvädret :S


Dagens låt:
Stamp on the ground - Italobrothers (Detta är låten som vi dansar till. Häftig video! Det är riktigt coolt när de dansar i vattnet så att det skvätter!)
2010-09-18 @ 12:09:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0