The Last Song

Nu har jag sett färdigt filmen The Last Song. En grymt bra film! En bland de bästa filmerna jag någonsin sett :P Jag tror aldrig jag har gråtit så mycket till en film förut. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall...

The Last Song handlar om Ronnie, en tonårig rebell, som flyttar till sin frånvarande far under sommaren. Hon gillar det inte och är från första början okontaktbar för honom. Men hon träffar Will och hennes pappa tar kontakt med henne med den sak som de båda förstår - musiken. Den här filmen är både sorglig och lycklig. Sprudlande glad och många skratt.

Jag brukar inte gilla Miley Cyrus och det hände att jag störde mig någon gång på henne i filmen men annars var hon riktigt duktig och passade till denna rollen. Liam Hemsworth är SÅÅÅ snygg och sjukt söt! Ny favoritskådespelare! :)
Jag ger den definitivt 5 av 5! Därmed rekommenderar jag den till er alla! :D



Så söta tillsammans!


Nu blir det Idol! :D Har redan sett Lindas grupp och jag bara älskar de allihop!! :P
2010-09-22 @ 20:07:58 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0