Förberedelser inför marknaden

Hej!

Sitter här vid köksbordet med mamma bredvid mig. Vi löser Melodikrysset och jag har precis bakat ett par satser chokladkolasnittar som jag ska sälja i morgon. I eftermiddag ska jag göra två olika godissorter som jag också ska sälja. Lite i sista minuten men var lite rädd att det skulle bli dåligt om jag gjorde det tidigare. Snart kommer Jennie och hämtar mig och mamma och då ska vi upp och kolla hur det ser ut där vi ska vara, kanske även ställa i ordning lite saker. Om ni är i närheten och sugen på att komma och titta på alla handgjorda saker och kanske ta en liten fika på kaffeserveringen så är det:

Gunnarstorp i Sjönevad
11.00-17.00
Bl.a; Virkade verk, Tygalster, Halmslöjd, Loppis, Blommor m.m.
Välkomna!
2011-04-16 @ 10:42:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0