Fruktsallad

Sitter i soffan och är så sjukt mätt. Har ätit en god middag och nu har vi precis ätit en god fruktsallad med en ny grej. Jag skriver om den senare i min kategori "Jag testar", så får ni se vad det är för nåt.

Idag har vart en dag med riktigt håll-i-gång! Jag har stått och bakat nästan precis hela dagen. Ett godis är färdigt men marmeladgodiset jag har gjort har ännu inte stelnat och vi är oroliga att det har gått åt skogen. Men då får det räcka med det jag har. Någon som hade tänkt att komma och kika på de olika hantverken i morgon? :)
2011-04-16 @ 21:17:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

Javisst ska vi komma o kolla,hi,hi!

2011-04-17 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0