Glad påsk!

Vilken härlig morgon! Dagen började med att jag och Jon fick vänta med att få gå in i köket ;) och sen fick vi gå ut och leta efter påskägg som... hrm... påskharen hade gömt. Efter det gick vi in och målade ägg och åt frukost. Jag tycker att vi låter alla dessa bilder här nedan få tala för sig själva!

Dessa tre ägg var de som låg och väntade på mig i trädgården

Pappas ägg, där han målade sina drömmar...

Mammas ägg, där hon målade sitt nya växthus

Jons monsterägg

Jons andra ägg, mögelostägget, haha

Mammas andra ägg

Detta låg i det första ägget. Graffitinagellack som jag har önskat mig läääänge. Snacka om att jag blev glad! :D

Även ett par armband låg det i det första

Detta låg i det andra ägget

I det tredje och sista ägget låg såklart godis!


Förmodligen kommer det att bli ganska dålig uppdatering idag då jag ska fixa med efterätten tills ikväll, då kommer Jennie, Patrik och Sixten hit. Då återstår det bara att önska er alla en riktigt GLAD PÅSK!
2011-04-23 @ 10:55:44 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: Simon

vilka fina ägg :P tyvärr så fick inte jag några påskägg av påskharen, han gick nog vilse ^^

2011-04-23 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0