Helgen

Sitter i skolan och har rast just nu. Är så sjukt trött idag och sitter nästan och somnar här, bokstavligen. Helgen har vart riktigt bra och jag tänkte berätta lite om ni vill läsa.
I lördags blev jag hämtad av Chitra och hennes pappa och vi begav oss till Varberg där Chitra ställde ut sin hund Smilla. Det var kul att titta på alla fina hundar, dock fick vi vänta typ två och en halv timme tills Chitra och Smilla skulle upp, sen tog det kanske en kvart för dem och sen var det över. Jag är inte så haj på det där men jag tror det gick bra för Smilla. Jag tror hon blev tvåa eller något liknande, jag tycker i alla fall det gick bra! Sen, när jag kom hem, ställde jag mig och bakade till en marknad som jag ska vara med på nästa helg. Jag ska sälja kakor och godis, och som sagt så började jag baka i lördags då jag bakade nöttoppar. Sen kom Chitra på eftermiddagen och så åkte vi med hennes moppe (!) till Vessige och köpte lite proviant till kvällen. Sen låg vi i soffan och bara slappade och zappade mellan kanalerna på tv:n, skönt!
Igår åkte vi till Klitterbadet och simmade och badade lite. Sen hade jag, mamma och Lotta (Chitras mamma) ett litet möte om en ganska stor grej som kommer hända i sommar, jag tänkte att jag berättar mer om det en annan gång. Sen bakade jag hela eftermiddag/kvällen igår. Och då blev det hallongrottor.


En gammal och suddig bild på fina Smilla!
2011-04-11 @ 10:08:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0