Köpenhamn

Oj, vilken dag! Man kan säga att det blev en liten spontanresa. Eller spontan, vet jag inte, men det känns nästan så. Det blev bestämt igår kväll, då tycker jag att man kalla det för en mini spontanresa. I alla fall så var det jag och Chitra som gjorde denna resa. För första gången så åkte vi tåg ända ner till Köpenhamn och gick på Ströget under dagen och hade det mysigt. Jag har aldrig åkt så långt själv förut, så det var lite spännande faktiskt. Vi hade det jättemysigt och det känns i fötterna, nu efteråt, att man har gått i fyra timmar. Som tur var fick vi ordentligt med tid att sitta ner eftersom att det tog tre timmar att åka med tåget, kanske lite för mycket tid. Det blev bara lite långtråkigt när vi åkte ner, men det funkade.


Whiskey gillade Chitras moppe, han satt där så nöjd när vi åkte.

Lilla jag, framför fontänen som vi senare satt och åt glass vid i det härliga, varma solskenet!

Och älskade Chitra. Tack för idag, vännen! ♥
2011-04-21 @ 22:36:02 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Tack, mysepyse! Det var jättekul ♥

2011-04-21 @ 22:49:27
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0