Rast

Hej!

Sitter här på rasten och väntar på att Chitra, Melinda och Elisa ska komma och sällskapa mig. Vi har precis ätit påsklunch som bestod av kokt lax och potatis med hollandaissås, lite annorlunda påsklunch men det var gott i alla fall! Har ju inte vart så bra på att uppdatera men jag kan säga att jag fick faktiskt gå på den där konserten som treorna hade i tisdags, med Chitra till och med. Och gud var bra det var! Helt sjukt! De var riktigt duktiga och det var allt sorts musik, vilket var ritkigt roligt. De visade verkligen vad de kunde, och det var mycket! ;)

Igår sjöng jag på en elevkonsert med Kulturskolan och jag sjöng Kärleksvisan av Sarah Dawn Finer. Det gick jättebra och det var ganska många som sa att det var bra, så det var kul!.

Oj, nu börjar vi, måste gå!. Bye bye!
2011-04-14 @ 12:04:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0