Skoltröjan!

Jaha, den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag kunde inte åka till skolan, mådde illa precis som igår och i förrgår så jag var hemma från skolan. Vi åkte till läkaren i Vessige men det var inget allvarligt eller annorlunda, han trodde att det bara var ett virus som hade satt sig på halsen och i magen. Men eftersom jag var hemma idag så kan jag inte åka till lägret, vilket jag skulle åkt till exakt nu! Men om jag mår bättre i morgon så blir jag skjutsad dit så kan jag vara med lite i alla fall.

Jag berättade ju att vi hade fått våra skoltröjor (äntligen!) och här kommer nu en bild, bättre sent än aldrig. Det är en enkel grej som gör att den blir så klockren tycker jag! Det häftiga är att den är unik för trycket har Elisa målat, vilket är riktigt bra gjort. Ta en titt på hennes blogg, vetja'!


2011-04-01 @ 16:16:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det låter inte roligt Mysan... Hoppas du mår bättre nu! Det kan inte vara magkatarr?



Du får hemskt gärna komma nästa vecka, vilken dag passar dig bäst?



Stora kramar från moster

2011-04-02 @ 21:54:26
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0