Bilder från Bornholm

I fredags kom vi hem från Bornholm och jag har verkligen haft det riktigt mysigt med bad, minigolf, musikkväll på rökeriet m.m. Jag gillar Bornholm. Jag har bara vart där två gånger men där är så mysigt och lugnt. Jag har inte orkat ta så många bilder, men lite ska jag väl få ihop.


Chitra fick låna min dator för att titta ikapp på Vänner medan jag lånade hennes Iphone och spelade spel ;)

Vi fick besök i vårt rum av en fjäril som jag lyckades fånga på bild.

Första dagen gick vi upp på ett berg för att titta på solnedgången och utsikten var väldigt mysig...

... dock missade vi solnedgången.

Vi försökte igen två dagar efter och den gången hann vi!

Vi gick för att plocka stenar (till mamma) på en liten stenstrand en bit bort. Även där var fin utsikt.

Chitra tyckte dock inte det var så kul med stenar...

Jag fick till ett par bra bilder...

... enligt mig själv i alla fall.
2011-08-07 @ 22:25:34 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Fina bilder. Jag hade kul!

2011-08-09 @ 15:39:42
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: lena a

Vilka fina bilder du har tagit när du var på Bornholm. Mormor

2011-08-13 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0