Bio och mys med bästisen

Hej!

Det var ett tag sen men nu när det är skola hela långa dagarna så har jag inte så mycket intressant att skriva om. När jag kommer hem efter skolan så lägger jag mig bara och slappar hela kvällen, man går ju upp tidigt på morgonen ;)

Det är väl okej i skolan. Jag är inne i en ganska jobbig period nu men det gäller att försöka, och det är det jag gör. Så jag bara längtar tills på onsdag. Då börjar vi nämligen med det praktiska i köket. Jag ska börja med färskvaror och så är man där i 7 veckor innan man byter till restaurang/servering eller bageri/konditori, man får alltså prova på alla innan man väljer inriktning. Det tycker jag är väldigt bra, ifall man inte är säker på vad man ska välja. Jag ska välja bageri/konditori, såklart!

Igår åkte jag och Chitra till Halmstad och såg på bion Jag saknar dig. Den var väldigt rörande och riktigt bra, recension kommer snart!

2011-08-25 @ 17:59:38 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0