Gekås

Igår begav jag mig till Gekås med mamma, Jon, mormor och morfar. Var lite orolig när vi skulle åka. Om ni inte har hört eller läst om det så var det ett ganska stort pådrag i Ullared igår. Vittnen hade sett tre beväpnade män i närheten av Ullared samhälle och polisen misstänker att de planerade ett rån. De har ännu inte, vad jag vet, gripit någon misstänkt så därför var jag lite skakis när vi åkte. Men jag märkte inte av något alls, såg en polishelikopter inte mer. Inne på Gekås köpte jag inte så mycket. Tre filmer, choklad, liten högtalare till datorn (rosa såklart!) och annat smått och gott.

De mer "roliga" sakerna jag köpte. Vill bara tipsa om filmen Fame som är helt fantastisk! Bra musik, bra skådespelare, ja, den är sjukt bra!
2011-08-11 @ 14:50:04 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Så du köpte högtalarna, bra!;)

2011-08-11 @ 16:36:57
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Elisa

"chokladen" är nog en ansiktsmask... bara så du vet... ;) och bröllopsduellen är helt fantastiskt rolig!

2011-08-11 @ 22:35:28
URL: http://pstcrds.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0