Kick-out

Igår hade vi kick-out från Sommarlovsentreprenörerna som har hjälpt oss ungdomar i Falkenberg, Laholm, Varberg och Hylte att starta egna företag, mitt är ju såklart My's trädgårdskafé. Vi började med att lyssna till ledarna som har vart med och sen fick vi presentera våra företag lite kort. Efter det var det mingel med gott snacks och efter det diplomutdelning. Vi fick små goodie-bags med bland annat en sminkväska och en bok med fotografitips.

Sen var det ännu en överraskning. Vi bestämde nämligen i början av sommaren att vi skulle ha en tävling där den som marknadsförde sig bäst i sommar skulle vinna. Vi fick veta igår att en av oss i Falkenberg hade vunnit (tävlingen var i hela Halland). Och gissa vem som vann. Jag blev väldigt, väldigt överraskad när jag hörde mitt namn ropas upp. Jag har inte ens tänkt på tävlingen och jag har liksom bara skrivit på facebook och lite, lite i en blogg för att det var skoj.

Detta fick jag för bästa marknadsföring. "Den farliga leken" har jag redan och den var riktigt bra, läs den, så de verkar ha prickat rätt med bokvalen ;)

Vi fick diplom, en ros och goodie-bag.

2011-08-18 @ 20:28:38 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Tycker "den farliga leken" är riktigt dryg!

2011-08-19 @ 19:11:00
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: lena

GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS!!!!!!,

till utmärkelsen. Vi är så stolta över Dej.

Mormor o Morfar.

2011-08-19 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0