Tankar om första dagen

I morgon, då smäller det. Då är det min allra första dag på gymnasiet. Jag kan inte riktigt fatta att sommarlovet är slut redan och skolan ska börja igen. Och att det är en helt ny skola. Om jag ska vara ärlig så är jag totalt livrädd.

Jag är en person som inte gillar förändringar, i alla fall inte när man ska gå igenom dem själv. Jag ska nu börja i en ny skola, ny klass, med nya klasskamrater och nya lärare. Dessutom är jag den enda från min klass som ska börja på det programmet. Jag är så rädd att jag inte ska få några vänner eller att allting bara ska gå fel.

Jag oroar mig nog i onödan men jag kan inte låta bli. Hoppas bara att det blir bra...
2011-08-15 @ 21:13:44 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Hoppas allt gick bra idag! :)

2011-08-16 @ 17:14:23
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Chitra

Saker och ting löser sig ju, be strong ;)

2011-08-16 @ 17:29:29
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0