The Eagle

The Eagle handlar om Markus Aquila som, efter att ha skadat sig svårt i strid, bestämmer sig för att hitta den försvunna nionde guldörnen som försvann samtidigt som den nionde legionen som leddes av hans pappa. Till sin hjälp har han bara sitt svärd, och en slav.





Det här var inte riktigt min typ av film. Det var bara en massa slagsmål, strider och småkrig. Ingen kärlek alls, ingen. Det var jag lite besviken över. Det som var bra var att Channing Tatum var med, det var just därför jag hyrde filmen. Jag älskar honom, jag gillade också slaven. Om de två inte hade vart med hade jag stängt av filmen. Men om du gillar action och stride och så, så kanske denna är för dig.
2011-08-11 @ 18:25:01 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0