Tre-saker-testet

Just nu sitter jag hemma hos Jennie och Patrik, ganska trött efter en dag på kaféet och bara "chillar". Är på kräftskiva här medan resten av familjen är på ett annat ställe på en annan kräftskiva, var inte så sugen på att åka dit. Så jag har inte något mycket bättre för mig än att göra dessa tre små-test som jag hittade hos Chitra.

Tre-saker-testet
Tre saker jag inte förstår mig på:
Fysik/kemi, krig och killar (ibland).
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Tidningar, pennburk och papper. 
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, fryser och tänker. 
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, gifta mig/få barn och tatuera mig. 
Tre saker jag kan: Sjunga, spela piano och baka. 
Tre saker jag inte kan: Geografi, italienska och tekniska prylar.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Daniel Adams-Ray, HOFFMAESTRO och 30 seconds to Mars.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Köra bil, spela gitarr och fotografera bättre.
Tre favoriträtter: Pasta, pasta och... pasta!!!

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?: Olika, nattlinne och ibland pyjamas.
- Hur sover du helst (på sidan, ryggen etc)? På sidan, spelar inte roll vilken. Bara det är på sidan.
- Hur många kuddar har du i sängen? Tre när jag läser och en när jag sover.
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ibland. Jag kommer ihåg mardrömmarna oftare än de bra drömmarna.
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Nej, inte vad jag kommer ihåg.

Lycklighets-testet
[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ ] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela texten från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.

Total: 18
———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!
2011-08-20 @ 21:46:16 Tester, listor och tävlingar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0