27 december

Hej! Har precis vaknat och sitter framför tv:n. Vet ni vad de visar på tv:n då? Jo, Pippi Långstrump på rymmen. Så himla mysigt! Ska fixa frukost och titta färdigt på denna underbara film.

Vad har hänt annars då? Jo, igår fick jag gå upp tidigt då vi skulle åka i över en timme till Grimmared och sjunga i kyrkan. Vi var bara fyra stycken men det gick väl bra ändå.
Sen på kvällen kom Jennie, Patrik och Sixten och vi åt gott och spelade spel. Patrik hade med sig Party Alias och det var riktigt, riktigt kul. Massa skratt gav det spelet och om ni får chansen så tycker jag att ni ska testa!

Idag blir det nog en ganska lugn dag. Ska testa mitt nya Zumba och kanske lägga lite pussel, vilket vi brukar göra i mellandagarna.

Jag har brist på bilder så det blir en bild från julfikat med bästis.
2011-12-27 @ 10:43:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0