Julafton del 3 - Julklappar

Här kommer bilder på allt det jag fick. Jag tror inte att jag har glömt något ;)

Ett kamerastativ, underkläder och en almanacka med snygga killar (blir nog sista året i år ;) )

Zumba Fitness till Wii, sockar med blommor som mamma virkat och lilaglittrigt grafittinagellack.

Två par earcuffs och ett par fjärderörhängen.

En stor och fin sminkväska.

Presentkort på Kicks och även presentkort för att ta ännu ett hål i örat.

Och såklart baksaker! Söta burkar med lilla My på, trevåningsfat, mjölsikt och en receptbok med cupcakes och muffins!

Jag har fått många av mina önskeklappar och jag är jättenöjd med allting! :D
2011-12-26 @ 17:31:55 Högtider! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0