Julfika

Idag kom bästis och hade med sig supergod chokladmousse som vi fikade. Vi bytte julklappar, fikade och pratade. Vi hade väldigt mysigt. Chitra envisades med att vi skulle öppna klapparna idag så hon kunde se min min när jag öppnade mitt, hon var väldigt nöjd med vad hon hade hittat på och jag kan inget annat än hålla med. Så himla fin julklapp, jag blev alldeles rörd. Dels för att det kunde inte bli mer personligare och för att hon skrev ett mycket långt och fint brev till mig. Älskar dig Chitra! Jag tog en massa bilder så här kommer några!

Var bara tvungen att ta kort på paketen

Chitras goda chokladmousse

Chitra hade specialbeställt ett förkläde där hon hade skrivit lite på det. De tre styckena i mitten är från tre olika låtar av Daniel Adams-Ray. Älskar att hon har kombinerat min passion för bakning och för Daniel.


Mina presenter till henne. Film, ljus och mobilskal.

En bättre bild på ljuset. Gillade texten. Det står: What is a friend? A single soul duelling in two bodies.
2011-12-22 @ 22:15:25 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Älskar dig, My ❤

2011-12-22 @ 22:52:27
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0