Nyårsafton

Ja, sista dagen på året. Det känns faktiskt inte så stort att det är nytt år och allt men jag har ett brev från bästis som peppar mig inför det nya året som kommer. Detta året har inte vart mitt bästa och jag har mått ganska dåligt men det ska bli bättre. 2012 ska bli det bästa året någonsin!

Det är första gången jag inte firar nyår med min familj utan jag ska med Chitra till en liten "middag" där vi sen ska gå till Tullbron och se på fyrverkerierna. Det ska bli mysigt och trevligt att få träffa nya människor.
Jag bloggar nog inte mer idag så:

Gott nytt år!
2011-12-31 @ 11:22:06 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Det kommer att bli konstigt att fira utan dig men det är bara att acceptera att du börjar bli vuxen och fila lite på navelsträngen. Jag hoppas du får en helkul nyårsafton och att du träffar nya goa vänner. Det är du värd! Du är också värd ett fantastiskt 2012! Älskar dig så! <3

2011-12-31 @ 12:46:47
Postat av: Chitra

Det kommer bli så kul! Kul att du valde följa med. Gott nytt år. Puss! ❤

2011-12-31 @ 12:51:55
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0