Snart lov!

Det snöar ute!!! Jag älskar det! Tyvärr så säger de att det ska bli varmt på lördag igen så förmodligen kommer det att försvinna...
Idag har jag vart i skolan, ganska seg dag, och sen var jag med familjen på en julshow som mammas elever hade satt upp. Väldigt bra var den och de var jätteduktiga. Nu ikväll så har jag pratat med bästisen i telefon, 45 minuter (!), vilket inte är så vanligt, haha. Men mysigt var det. Det var längesen vi var med varandra och ska träffas på torsdag på julfika och byta julklappar.

Åh, ska bli så skönt att det äntligen är lov i morgon. Det känns att det verkligen behövs. Alla verkar trötta och sega i skolan, man orkar liksom inte anstränga sig sista arbetsdagen i skolan. I morgon ska vi på julkonsert kl 11 som esteteleverna ska ha och sen ska vi till Stadsterassen (restaurangelevernas restaurang) och fika. Sen är det äntligen lov. Ska som sagt bli väldigt skönt.

Jag avslutar med denna bilden som jag har försökt redigera någorlunda bra på en sida som Chitra tipsade om. Klicka HÄR för att komma till den.
2011-12-20 @ 21:32:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0