Älgmiddag

Ja, nu blev det ganska kass uppdatering, jag vet. Men jag har inte haft så mycket att skriva om. Det hände inget speciellt i fredag och igår slappade jag precis hela dagen. Men idag har jag vart iväg halva dagen. I förmiddags åkte vi till farmor och farfar och fikade, sen åkte vi till mormor och morfar och fick god älggryta. Jennie, Patrik och Sixten var också där och det kändes som att Sixten var på rethumör. Jag satt bredvid honom och han kastade ner sin "leksak" på golvet hela tiden och väntade på att jag skulel plocka upp den. Haha, det kändes nästan som att han visste att jag skulle plocka upp den om han kastade den, och det gjore jag ju ;)

Igår var det Melodifestivalen och jag tycker inte det var några jättebra låtar alls, den som var bäst av alla var Sebastians låt, tycker jag. Annars var det inte mycket bra... Efter det såg jag på Gaygalan som var skujt rolig och bra! Många bra artister och Carina Berg var rym som programledare!

Ikväll ska jag spela innebandy, har inte gjort det på ett tag och känner att det är dags nu. Eftersom det är lov nu så kommer jag väl antagligen vara lite slapp och lat som vanligt och då behöver jag hålla igång med något i alla fall.

Just det, måste bara säga en sak till. Mamma har beställt biljetter till Thomas di Leva som ska komma till Falkenberg och uppträda. Jag tycker det är kul, jag tycker han är skön och han verkar vara väldigt jordnära, så det ska bli intressant att få höra honom live!
2011-02-20 @ 16:24:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnsan

ååååh, mys! jag vill mee se Thomas di leva, han är min förebild, bara så du vet, sjukt kul! :D <3

2011-02-21 @ 00:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0