Alla hjärtans dag-tårta

Vet ni vad jag kom på? Jo, om 14 dagar är det alla hjärtans dag. Denna högtiden betyder inte jättemycket för oss här hemma, förutom att vi brukar mysa lite extra på kvällen. Tyvärr så är ju det en måndag i år och man kan inte vara uppe lika länge och så, men men.
I alla fall så är jag sugen på att baka en tårta. Och jag undrar bara om NI har någon bra sida eller kanske till och med något bra recept som skulle passa. Jag skulle gärna vilja ha en tårta där det är grädde på, eller marsipan. Jag skulle i alla fall vilja använda min nya sprits ordentligt (har än så länge bara använt den till semlor). Alltså, om ni vet någon bra sida eller recept så kommentera det här under! It would make my day! :)


Varför inte något som denna härliga gräddtårtan? ;)
2011-02-01 @ 21:14:57 Mat & Bak Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0