Bio

Nu har vi rast i fem minuter till så jag slänger in ett snabbt inlägg. Idag var det då första skoldagen efter en vecka och det har än så länge vart helt okej. Vi har bara eget arbete hela dagen, förutom sista då vi har idrott, för vår lärare är sjuk. Usch, jag vill inte idrott! Jag mår illa för jag åt en muffins som jag fick precis efter jag hade ätit lunchen. Hoppas det går över för sen, nästan direkt efter skolan, ska jag, pappa och Jon åka till Varberg och se på bio. Och den film som vi ska se är Gullivers resor i 3D, den verkar rolig och det ska bli mysigt att se den med pappsen och Jon! Så, det var en kort uppdatering, see ya!
2011-02-28 @ 12:03:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0