Innebandy och fest hos Flisan

Hejsan!

Haha, här sitter jag och bloggar med mamma bredvid mig som gör det exakt samma. Gå in här för att kolla på mamsens blogg!

I alla fall så har jag nästan precis kommit hem efter att ha varit och kollat på inenbandymatch i Vinberg där kusin Julle spelade. Det gick väl bra, de vann med 7-6. Men Julle var väl inte så pratglad efteråt ändå, eftersom han inte fick spela nåt i slutet...
När jag har skrivit färdigt här ska jag duscha och fixa till mig, sen ska jag til Felicia på 15-årsfest! Vi är några tjejer som ska dit och fira henne och det ska bli riktigt kul! Ser verkligen fram emot det!

Nehe, om jag ska ta och slänga mig i duschen nu. Det kommer nog inte bli så bra uppdateringen eftersom jag ska bort och sen ska jag sjunga i kyrkan i morgon och kommer väl inte vara hemma så mycket emellan. Så det så!


Dagens låt:
Carina Berg - Björn Gustafsson (Älskar denna killen asså!)
2011-02-05 @ 16:35:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för att Du ringde idag och talade om att Du ska sjunga i kyrkan imorgon.Jag kommer.

2011-02-05 @ 17:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0