Mysdag!

Hej!
Kom hem för en halvtimme sen efter att ha varit med mamma, Jon, Jennie och Sixten. I förmiddags åkte vi till Skrea strand och gick halvvägs ut på bryggan, fikade lite och gick en liten runda. Det var inte så jättekul för det var iiiiiskallt! Sen åkte vi in till stan och åt på Burger Inn, som är en ställe där de gör sjukt goda hamburgare. Det måste ni testa om ni är i Falkenberg! Efter det hyrde vi lite filmer och så och sen åkte vi hem till Jennie där vi fick fika ännu en gång. Vi har haft en jättemysig dag och jag har haft det riktigt kul. Nu är jag dödstrött och ska lägga mig och titta på Vänner. Jag ska även se om jag kan ta någon kaka eller något, är så himla sötsugen ;)

See ya!
2011-02-22 @ 16:52:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0