Smakstart på alla hjärtans dag

Hej!
Wow, busy day! I förmiddags åkte jag, mamma och Jon till Gekås, det var väl sådär. Jag skulle inte ha något speciellt och var lite trött eftersom jag vaknade lite tidigare än vanligt i morse, så jag var kanske lite uttråkad...
När jag kom hem fick jag ställa mig och baka kanelbullar till pappa som han ska ha till ett föräldramöte i fotbollen i morgon. Det blev till slut 66 stycken bullar och när jag var färdig hade jag riktigt ont i ryggen, aj aj aj!
Sen så kommer inte hela familjen vara hemma på måndag, så vi kommer inte att kunna fira alla hjärtans dag sådär mysigt som vi brukar göra. Därför åt vi gott idag med lammkotlett och pasta och så hade mamma gjort en god efterrätt med hemlagad vaniljkräm, hallon och passionsfrukt. Denna goda desserten mumsades på framför Melodifestivalen som jag förresten inte var så nöjd med resultatet...




En bild på den gulliga servetten mamma hade vikt :)

Efterrätten. Mums!
2011-02-12 @ 22:24:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elisa

vad tyckte du om mello då?

2011-02-13 @ 00:25:30
URL: http://inspirationdept.blogg.se/
Postat av: Chitraa

Ja, vad tyckte du om det då!? Jag är riktigt nöjd med att Sanna gick vidare, resten kvittade :D

2011-02-13 @ 09:48:27
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Elisa

sv. Samma här! Loreen och Cristian var de enda som ens hade en låt, och de var riktigt bra! Resten var kassa. Asså, jag vill inte låta bitter. men jag tycker bara att Mello är liksom en ganska stor grej för Sverige och då måste man liksom ta det lite seriöst och skicka nån bra till Eurovision. Jag menar, Babsan... ÄRLIGT TALAT! Hur oseriöst är inte det! Borde man ens få ställa upp!? Jag blir så besviken! Gillade Loreen och Christian väldigt mycket iaf :)De var grymma.

2011-02-13 @ 11:41:46
URL: http://elysande.blogg.se/
Postat av: Elisa

SV. Ja, samma här! Loreen och Christian var grymma! Resten var ganska kassa, jag vill inte låta bitter, men jag tycker bara att en sak som Mello - som ändå är en stor grej måste bli bra! Alltså, ÄRLIGT TALAT, Babsan? Får man ens ställa upp med en så usel och oseriös låt!? Jag blir bara så besviken... Sen tycker jag att om Sanna någon gång är bra så är det verkligen inte i uptempo, lät bara fel och falskt. Ja, där kom bittertanten igen. Jag är typ värre än Alex Schulman! Haha.

Loreen och Christian var bäst iaf. Synd att han inte gick vidare.......... :'(

2011-02-13 @ 11:45:43
URL: http://inspirationdept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0