The perfect man

Ja, nu har jag fem filmer som jag har sett och ska recensera så det är bäst jag sätter igång! Jag börjar med The perfect man.

The perfect man handlar om Holly Hamilton som lever ett ganska rörigt liv. Hennes mamma är singel och har ofta killar som är... tja... skitstövlar. Så fort Jean, mamman, gör slut med en ny pojkvän tar hon med sig Holly och Hollys lillasyster Zoe och flyttar till en ny stad. Till slut är Holly så trött på allt flyttande och alla gånger hon måste lära känna nya människor och komma tillrätta i sin nya skola, hon orkar inte med det. Så hon kommer på en plan. Hon hittar på den perfekta mannen för hennes mamma. Hon skickar blommor, e-mail och brev. Hon använder sin kompis farbror Bens namn utan att han vet om det. Under tiden träffar hon en kille, Adam, som hon har några klasser med, hon får låna hans dator för att chatta med sin mamma i Bens namn. Men efter ett tag vill Jean, full av lycka, träffa denne Ben som skriver att han har känslor för henne och så vidare. Vad kan Holly göra?









Jag tycker att denna filmen var bra. Den var rolig, gullig och ... ja, en typisk tjejfilm. Jag älskar Ben Feldman som spelar Adam, han är så snygg och söt! Hilary Duff är också duktig så det var inget fel på skådespelarna. Det var inget speciellt med filmen men det var en film man blev glad av. Så alla ni som älskar tjejfilmer ska definitivt se denna mysiga film! :)
2011-02-26 @ 17:38:45 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna<3

Den är jätte bra :)

2011-02-26 @ 18:18:41
URL: http://annabengtssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0