2 timmar

Usch! Vilken jobbig åktur hem! Jag kom hem för 20 minuter sen, dvs klockan fem. För att göra historian kort så kan jag säga att det var jäkligt halt på småvägarna där vi brukar åka så vi var tvungna att åka med busschauffören in till garaget, där hans fru väntade med deras personbil. Sen skjutsade han hem oss (vi var tre stycken kvar) från stan. Snacka om att jag var rädd att åka ner i diket precis hela tiden när vi segade oss fram i typ 20 km/h med bussen! Så idag har det tagit mig 2 timmar att ta mig hem från skolan! Jaja, nu är det över. Det enda jag tänker på är hur vi ska göra i morgon bitti om det är lika halt, vi kommer inte komma till skolan. Och jag vill komma till skolan, faktiskt. Vi har slöjd i morgon, jag gillar slöjd... Men vi får se hur de löser det.

Snart, om typ en halvtimme, ska vi åka till mormor som fyller år idag. Där ska vi äta hembakta frallor och vi ska även få smaka min tårta, spännande! Sen får vi ju träffa Jennie och Patrik, och lille Sixten! :D


GRATTIS MORMOR!
ÄLSKAR DIG!
2011-01-24 @ 17:22:00 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för att Ni kom och Tack för presenterna.

Och My ,jag älskar Dej också jättemycket.

Kl är 23.30,vi har diskat färdigt,när jag läser Din blogg.

Kram från Mormor

2011-01-25 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0