Återupptaget bloggande

Ja, nu kan jag inte låta bli att blogga. Fick en sån lust till att skriva lite. Nu precis la jag ut ett inlägg om de underbart goda cookies som jag bakade idag. Jag har även gjort ett bröd som jag ska lägga ut senare, när jag har fått någon bra bild. Jag ska också lägga ut ett recept på en pastarätt från en bok som jag fick av Chitra.
Nu mår jag lite bättre och jag ligger här nerbäddad i soffan och tittar runt på nätet. Jennie, Patrik och Sixten åkte hem för en halvtimme sen. Jag bjöd hit dem på hembakta semlor och sen var de här i kanske två timmar. Sixten var glad och sprallig och det gjorde verkligen min dag. Han är bara så sjukt söt och gullig! Det var jättetrevligt att ha alla tre här och det var riktigt mysigt.

I morgon blir det kanske Chitra, känns som att det behövs! :)


Har letat överallt efter sidan där jag hittade receptet men hittar inte det...
aja, ni får bilden i alla fall!
2011-01-29 @ 17:39:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0