Bad, bad, bad!

Sorry för dålig uppdatering! Men idag har jag bara slappat. Lite på grund av att det blev sent igår och även för att jag inte har vart riktigt bra. Antingen var det fel på termometern eller så var alla i min familj utom mamma sjuka idag. För pappa, jag och Jon hade alla tre feber, jag hade dock inte så hög, så jag har legat och läst, vart vid datorn och legat och gosat med Buddhis.

Ja, gårdagen. Det är väl inte så mycket att säga, ni har ju sett i de tidigare två inläggen vad jag har hittat på...
Vi gjorde paketleken och jag, Jon och mamma fick var sitt paket. Jag fick en lott och tomteskum, mamma fick ett skohon och en lott och Jon fick Plopp-godis. De var jättesöta! Ni får se här nere sen vad jag menar.

Som ni kanske har läst innan så var pappa inte med igår så vi firade lite nyår här hemma ikväll med god mat och Fångarna på fortet. Jag blev faktiskt besviken på bloggerskorna, de kunde ha vart bättre! Men, det är väl lätt när man sitter här hemma i soffan ;)


Håller ni inte med om att de är supergulliga? ;)


Det var några päron över sen igår så de skjutsade jag in i ugnen med
after eight på och lite vispgrädde till det. Mums!
2011-01-01 @ 22:27:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0