Bara för att jag har tråkigt

Namn: My Karolina Boketun

Kallas för: Mysan av min släkt och sen är det också lite konstiga smeknamn av kompisarna. T.ex. Mysk, Mysis m.m

Stjärntecken: Kräfta...

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Jag antar att man räknar med hål i öronen. Då har jag tre. Två i högra örat och ett i vänstra.

Tatueringar: Nepp, men när jag blir 18 då får jag bestämma själv och då... då kommer nålen fram!

Längd: Ingen aning. Mätte mig senast i 8:an coh då var jag 1.58. Förhoppningsvis har jag blivit 1.60, annars känner jag mig väldigt, väldigt liten...

Skostorlek: 37

Hårfärg: Just nu mörkbrunt, min riktiga hårfärg är typ kastanjebrunt.

Fräknar: Inga, kan få två, tre stycken på sommaren.

Motto: Har faktiskt inget.

Kär? Kanske...

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, det gör jag inte alls! Jag trivs här i vårt gamla hus.

Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte. Beror på hur jag mår, vilka kläder jag har på mig och hur jag har sminkat mig.

Röker du? Nej, och jag har aldrig testat. Jag planerar inte heller att börja heller.

Vilket schampo använder du? Head & Shoulders.

Vad är du rädd för? Håriga, stora, äckliga spindlar! Även de små ;)

Gillar du att tvätta? Jag gör det väldigt sällan men när jag väl gör det så är det inte kul!

Gillar du berg- och dalbanor? Oja! Älskar berg- och dalbanor! De ger en så härlig adrenalinkick!

Senaste…

Filmen du hyrde? Shutter Island.

Filmen du köpte? Köpte två samtidigt; Elizabethtown och I could never be your woman.

Låten du hörde: Dum av dig av Daniel Adams-Ray, min nya favoritartist!

Låten du laddade ner? Har aldrig laddat ner någon låt. Vet inte hur man gör så därför överlåter jag det till bästa vännen ;)

Personen du ringde? Oj! Det kommer jag inte ihåg, det var längesen!

Personen som ringde dig? Mamma, tror jag.

TV-program du såg? Såg ett halvt avsnitt av Halv åtta hos mig.

Person du tänkte på? Chitra, just med att jag skrev om henne, då började jag tänka på den underbara människan!


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Mm

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Hehe... många gånger

Varit i slagsmål? Nej, och det är jag glad för, som den lilla mes jag är!

Blivit arresterad? Nix

Träffat någon från internet IRL? Nej

Antal…

Gånger du varit kär? Ganska många gånger faktiskt. Vet inte hur många.

Gånger ditt hjärta brustit? Det har inte hänt någon gång... än.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte, några gånger i alla fall.

Senaste…

Boken du läste? Den osynliga flickan.

Personen du fick e-mail av? Elisa som skickade en väldigt kul grej. Nämligen den gemensamma boken!

Personen du fick sms av? Min sånglärare

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nu ikväll.

Saken du köpte? Snacks på Klitterbadet.

Vad har du gjort idag? Vaknat, åkt till skolan, vart i skolan en hel dag och sen åkt hem och slappat.

Brukar du svära mycket? Nej, svär nästan aldrig. I alla fall inte de där "grova" svordomarna, har hänt någon gång då jag inte kunde behärska mig...

När stiger du upp på morgonen? Tio över sex på vardagar och mellan 9 och 10 på helgerna

Vad har du på dig? Jeans, linne och en tjocktröja från Dana Cup.

Vad ska du göra ikväll? Sova

Vad är du allergisk mot? Nothing!

Var har du ont? Magen.

Använder du hårspray? Ibland, om jag ska bort och har fixat håret extra.

Kan du stå på händer? Haha, nej!

Salt eller socker? Socker, socker, socker!

Gillar du ketchup? Ja, ett måste till pasta!

Är du glad nu? Ja, någorlunda

Var du glad igår? Nej...

Stockholm är… ? En stor stad som jag inte skulle kunna bo i p.g.a av stress?

Göteborg är… ? En stad som jag inte vet så mycket om. Har inte vart där så mycket. Det enda jag har gjort där (typ) är kollat på Idol och kollat på ishockey. Sen ahr jag även gjort småsaker där men inga jag kommer ihåg.

Kan du sjunga? Ja, det tycker jag. I alla fall är det vad jag har hört ;)

Land du vill besöka? England eller Irland!

2011-01-17 @ 21:33:32 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0