Bästisen

Hej bloggen!

Nu har jag precis gjort färdigt efter middagen. Idag blev det jag och Jon som lagade tacos till familjen. Det gick väl bra, tycker jag. Vi satt länge kvar vid matbordet och hade det så mysigt och det var sjukt mycket skratt, så mycket har vi nog inte skrattat tillsammans på länge.

Igår sov jag över hos Chitra, därmed den låga uppdateringen, och vi såg på film, tog lite kort som tyvärr blev dåliga (jag siktade på att få till en bra till min nya header som förhoppningsvis kommer snart), spelade monopol och hade bara sånt där "bästis-mys" som bara vi kan ha. :)
Sen idag vaknade jag tio och Chitra tjugo över tio och vi låg kvar i sängen till halv tolv, Chitra med datorn och jag med hennes Ipod (hade det lite roligt och laddade hem en massa tråkiga spel). Sen åt vi och vid ett-tiden gick vi ut och... håll i er... åkte pulka!!! Ja, det är nästan värt en applåd! ;) Nej, men vi hade det jättekul, mycket skratt och vi hade även med oss kameran ut så det blev ett ex antal foton också. Sen, när vi kom in, var vi helt ur spel så vi satte oss med ett monopol-parti (som inte blev färdig.spelat p.g.a "uttråknad") och sen återgick vi till vår dator och Ipod. Så detta har varit ett grymt dygn, måste jag säga! Tack för det, min bästaste bästa vän! :D


Dagens låt:
Jay Smith – Bad Romance (Sjukt bra tolkning av denna halvbraiga låt)


PS. Bilder på visiten hos Chitra kommer inom kort, ska bara få dem skickade till mig!DS
2011-01-07 @ 19:38:58 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

PUSS!

2011-01-07 @ 19:59:20
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0