Besök

Idag är jag ledig från skolan. Vill ni veta varför? Jo, Falkenbergs gymnasium hade öppet hus när vi var i Helsingborg och jag missade tyvärr det. Eftersom mamma jobbar där så känner hon han som är lärare i bageriet och vi bestämde att vi skulle dit idag och få en privat rundvisning. Det var kul att få se hur man jobbar och hur det ser ut. .Det verkade vara väldigt bra, eleverna såg ut att ha kul och jag blev ännu säkrare på att det är detta jag vill välja. Vi var där kanske bara i en halvtimme. Sen fick jag skjuts med pappa hem, efter vi hade lastat lite fönster, och var hemma vid halv tolv. Så nu ska jag sätta mig och jobba eller så lägger jag mig och sover en stund först. Även fast jag inte har gjort så mycket idag så är jag helt sluuuuut! Det blir nog vila först och sen jobba. ;)
2011-01-21 @ 12:35:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0