Bio

Hej alla vid datorn!

Här sitter jag vid köksbordet och lyssnar på musik och slappar vid datorn. Ett litet tag till och med nu har jag suttit och tittat på gamla bilder på mig och min familj. Tycker det är väldigt kul att titta på när man var liten, och får se hur mycket man har förändrats på bara några år! Tycker inte ni det?
Jaja, idag var en vanlig dag i skolan med musik, idrott, eget och svenska. Lagom slappt. Sen efter skolan blev det piano och nu ska vi snart äta lite och sen bär det av till Varberg där familjen ska se den nya Narnia-filmen. Jag ska skriva en recension på den när jag kommer hem eller, om jag är för trött då, i morgon. Någon som har sett den? I så fall, vad tyckte du om den?

Elisa la ut detta på sin blogg och jag tänkte att jag gör detsamma, känns lite kul! Så var ärliga och skriv precis vad ni tycker!

Namn?
Hur hittade du hit?
Vad beställer du in på café?
Är det något du saknar på min blogg?


Bara för att jag känner mig extra snäll idag så får ni ett par gamla bilder på moi!


2011-01-12 @ 17:14:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Chitralekha Abel

Ja, jag hjälpte dig att skapa bloggen så jag måste ha hittat den då

Vad var det för fråga? 0.o

Jag saknar bilder i headern! :D



PUSS

2011-01-12 @ 18:08:01
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: F e l i c i a

Jag hittade hit, för... hm. Du är ju min vän ;)

Jag beställer det jag är sugen på, biskvier är gott!

Jag håller med Chitra, jag saknar också bilder i header så den blir lite presonligare. :D



Btw SÖT!

2011-01-14 @ 12:18:16
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Elisa

haha, jag har totalt missat det här inlägget!



jag heter Elisa!



jo, jag hittade hit eftersom vi är vänner och vi skapade våra bloggar ungefär samtidigt har jag för mig...



när jag är på café, då beställer jag chailatte (jag är svag för chailatte alltså, mmm), ocm jag är hungrig gärna en grillad ciabatta med kyckling eller någågot italienskt, gärna både och. om jag bara är sötsugen beställer jag citron/vallmo-muffin, eller en supergod krämig vaniljbulle med massa kardemumma som jag abra ätit en gång i hela mitt liv (på kungsmässan) den var... yum. på sommaren beställer jag gärna iskaffe, jag har haft svårt för vanligt kaffe ett tag nu, mår lite illa... men nu går jag på GI, och då vet jag inte vad jag kan beställa längre, buhu :'(



jag vet inte, vad saknar jag. jag tycker det är en väldigt söt vardagsblogg, jag saknar också lite personligare design (jag har ju gjort den nuvarande, men den var ju faktiskt bra tillfällig, men du har inte sagt något! så om du fixar till det eller ber någon annan så kommer det nog bli toppen, grunddesignen är bra men färger och bilder kan ju läggas till <3)



puss

2011-01-15 @ 00:20:11
URL: http://inspirationdept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0