Do you remember

Hej!

Idag är en bra dag, fastän det är måndag och ännu en vecka i skolan. Jag och Ina var de enda tjejerna i klassen på morgonen idag, i två lektioner innan Chitra kom, lagom till lunch. Vi hade två helt okej lektioner; svenska och eget so. Efter lunch hade vi engelska och sen eget engelska. Sen var det idrott då det var dans/rytmik. Det var faktiskt kul. Jag gillar ju dans och musik så det kändes som att jag kunde lite hänga med någorlunda. I början gjorde vi något som hette diagonalen där man, tre och tre eller fyra och fyra, skulle röra sig på något sätt över diagonalen i salen till musik. Om det var hårdrock headbangade vi och ibland gick man och fjantade sig och knäppte fingrarna, det måste ha sett sjukt kul ut, haha! :) Sen dansade vi en ringdans som kallades för ryggkliaren, där skulle man bland annat stå rygg mot rygg med en kille och bokstavligt talat klia varandra på ryggen. Ganska knäpp dans. Sen var det foxtrot, en ganska tråkig dans enligt mig. Nästa gång är det friskis och svettis, lite mer foxtrot och lite bugg. Friskis och svettis och bugg ska bli kul, foxtrot vet jag inte riktigt...

Men det har i alla fall varit en bra dag! :P


Dagens låt:
Do you remember - Jay Sean feat. Sean Paul
2011-01-17 @ 19:27:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0