En ovanligt bra söndag

Tjosan!

Här ligger jag i mysbyxor och väntar på att bästisen ska komma. Förhoppningsvis kommer hon snart, vi har inte vart på ett tag känns det som och jag saknar henne! Vi kanske ska åka skridskor idag, mamma och Jon hittade en ganska stor is vid vägen hos oss och den höll när de gick på den, så om vi har lust så kanske vi följer med dem när de ska åka. Jag hatar verkligen att åka skridskor, jag har ingen balans och kan absolut inte stå rakt på dem, så jag brukar inte vilja åka när vi åker på en is där det är andra människor, men nu är det ju inte det här. Då kanske det ska gå lättare ;)
Sen ska vi äta mina semlor som jag bakade igår och sen ikväll blir det innebandyträning. Känner mig taggad för det!

Ja, jag tycker det låter som en grymt bra söndag, eller vad säger ni? :D
2011-01-23 @ 10:26:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ojsan bojsan, du låter riktigt glad!

2011-01-23 @ 10:54:36
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: mormor

Hur gick det på isen? Var Du som Bambi på hal is,eller?Baket har hängt med mej idag också. Blir det bra ned källarfranska imorgon.

Välkomna säjer Mormor.

2011-01-23 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0